2012. január 6., péntek

Díjat kaptam én is!


Nagy megtiszteltetés ért, Mézesmama rám gondolt a díjazottak kiválasztásánál. Köszönöm szépen!
A feladatokat továbbítom...és teljesítem.
Szeretném díjazni:
Amy's treasure   
Szeretem az őszinteségét, és a jó humorát.
CICIRI 
Nagyon kedves, vidám csajnak gondolom.
Gabessz
Szerény, kedves, jószívű lehet.
Kkati
Aránylag nemrég figyeltem fel rá, biztos jó fej!

És mindegyiknek gyönyörű munkái vannak!
Magamról: Imádok szépet alkotni, és így szép gyöngyékszert készíteni! Tüneményes férjem van, aki már figyeli a blogmegjegyzéseket és tudósít, ha lemaradnék a dicséretekről, úgyhogy titeket is ismer.Két nagy gyermekem van akik elfogadják gyöngyös függőségem. Szeretem a fiatalokat és néha elfelejtem, hogy idén már ötven leszek! Várom a meleg nyarat szép tájakkal és a biciklitúrákkal! És nem tudok számolni, mert már több mint három dolgot írtam magamról!

Feladatok:
1. Vedd fel a díjat!
2. Köszönd meg akitől kaptad!
3. Tedd ki a blogodba!
4. Nevezz meg 4 blogot, akinek adod!
5. Írj magadról 3 dolgot!

5 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen, nagyon kedves vagy!:)

    VálaszTörlés
  2. Gabriella te egy latnok vagy :))En hiaba mondtam a volt ferjemnek ezeket hogy en milyen vagyok , nem hnitte el :))
    Koszonom szepen a dijat, jol esett hogy gondoltal ram

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm, hogy gondoltál rám is. Nagyon örülök neki.

    VálaszTörlés
  5. Kedves Gabi! Nagyon szépen köszönöm hogy gondoltál rám, igazán nagyon kedves vagy!
    ÖÖÖÖÖöööötven???! Azt hittem éppencsak harmincas vagy. :-)

    VálaszTörlés