2012. február 14., kedd

Díjat kaptam!

Köszönöm Nusi a megtiszteltetést!
Az alábbi díjat kaptam, a feladatokat próbálom teljesíteni:



A szabályok:
Említsd meg a blogodban azt a személyt, akitől kaptad
Válaszolj a feltett kérdésekre
Árulj el magadról egy dolgot, amit még nem tettél meg a blogodban
Ajándékozd a díjat annyi blogernek, ahánynak csak szeretnéd
Értesítsd a díjazottakat!

A kérdések a következők:

1. Melyik a kedvenc smink kelléked?
2. Mi volt a 2011 év trendje (gondolom az öltözködésben)?
3. Mi a kedvenc desszerted?
4. Kedvenc színed?
5. Mi a keresztneved?
6. Melyik volt az utolsó kedvenc dalod?
7. Kutyák vagy macskák?

A válaszaim:
1. Alapozó
2.Szerintem a gyöngyékszer ( lásd bemondók is!)
3. Madártej
4. Aranybarna, narancssárga, zöld, lila....
5. Gabi
6. Fábián Juli and...: Like a child
7. Lakásban egyik sem, kint mindkettő

Valami még rólam: Már megint fogyóznom kellene, biciklizés helyett gyöngyöt fűzök!

Szeretném a díjat felajánlani: Amy's treasure blogszerzőnek! Drága Emőke, fogadd szeretettel! Nem sikerült a blog link beszúrása, valamit elbénáztam!







1 megjegyzés:

  1. Gabriella draga ,nagyon kedves vagy koszi a dijat:)
    Jot kucongtam a beirasodon..Nekem is a madartej a kedvencem a tobbi sok szaz finom edesseg mellett es bizony nekem is fogyoznom kellene de csak gyongyozok :))))

    VálaszTörlés